FIA` Todays to do list!

JAG HAR SÅ MYCKET MEN ÄNDÅ INTE!

  • Äta frukost, det blir nog det vanliga; oboy med ostmackor.
  • Träna! På dagens program står det intervaller
  • Plugga! Jag ska läsa 150 sidor om ledarskapsteorier, mycket intressant!
  • Lunch, ingen aning vad jag ska laga..
  • Skicka iväg adlibrispaketet med böckerna som var felbeställda.
  • Gå ut med hundarna.
  • Leta efter en artikel till grupparbetet.
  • Svara på mejl
DET VAR NOG MIN DAGENS ATT GÖRA! En underbart slapp dag!
Jag har fyra andra böcker att läsa men det tar jag senare! En sak i taget :)

Klumpen och ångesten över mördarkursen är borta eftersom jag och Pamela bytte till en annan kurs. Nu går jag i skolan måndagar och onsdagar pluss dagarna gruppen bestämmer att träffas. Lite tungt att gå i skolan från 1-5 på onsdagar, sega tider men det är okej, bara jag slipper mördarkursens ångest!


Klapp klapp!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />