FIA` Ready and almost ready!

I går blev Lindas försenade present klar och i dag ska jag fortsätta med Carros. Johannas är redan klar ;)

På fredag ska vi fira Johanna som fyller 18 år och på lördag ska jag och många mer fira Carro som fyller 20. Jag tror att de snackade om utgång efter middagen men jag får se om jag är på. Eller jag har nog inget val eftersom jag planerar att sova hemma hos Carro som bor i Rotebro. Det är en bra bit att åka hem sen...

Min lördag blir intressant: Upp tidigt och jobba från 07.30-14.00. Käka lunch. Sen kommer Emsan och hämtar mig och så åker vi till Bosön där jag ska vara hare åt tjejerna som springer 800m. Efter det duscha och byt om och sen skjutsar Emmy mig till Carro och sen middag + utgång. Yeah! Jag kommer vara såå jävla trött på kvällen och vi ska inte snacka om hur trött jag kommer att vara på söndagen. Och då ska jag plugga och fixa det sista på arbetet till ledarskapskursen.


GO FOR IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />