FIA` I dag är det fredag!

Klockan är lite över tolv och jag ska snart ta tag i allt jag har planerat att göra i dag. Först ska jag träna, i dag blir det snabbdistans och som det ser ut just nu slipper jag snön som verkar ha tagit ett uppehåll. Skönt! För jag tycker att det är jobbigt att springa när det snöar för jag får snöflingorna i ögonen och det är inte så nice... Efter distansrundan ska jag ta tag i plugget, jag ska läsa ut en bok och börja skriva...  Jag slår vad om att jag bara kommer att läsa ut boken!  Jag snackade lite med M om det i går på msn, det här med att man alltid sitter i sista minuten och pluggar. Han var likadan så han kunde inte komma med något superdupertips... Har någon av er något tips om hur man ska tänka för att börja med det i tid? Även fast jag försöker intala mig att ett arbete ska vara inne nästa vecka så vet jag innerst inne att det är inlämning om först tre veckor... Aahajaa... på med löparskorna och leta fram ipoden!


SUPERBRA LÅT!
Vet inte om jag har tipsat om den innan, men struntsamma här kommer den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />