FIA` Good morning snowflakes!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väll roligt hurra!!
Nu har jag precis käkat en tallrik gröt och om några timmar ska jag käka lunch igen. Jag kunde inte riktigt sova i morse, jag vaknade lite då och då och bara väntade på att klockan skulle bli 9 så att jag kunde få gå upp! Det är nog tävlings-nervositeten som spökar för mig, jag har ju som sagt inte tävlat på väldigt länge och det var 3 år sen som jag sprang 1500 meter sist. Det har funnits blandade känslor inför dagens lopp men just nu känns det bra! Jag tycker att det ska bli roligt att springa, jag ska strunta i tiden och bara springa på och ha roligt! Det är många varv men jag ska tänka på annat under loppet, saker som gör att jag blir glad och mår bra, istället för att springa och räkna varven.
 


Här hängde jag bara med till när det var 150m kvar för då hade jag fått i uppgift att sticka och det höll till ett SM guld! Härlig känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />