FIA` Godmorgon!

Nu har jag precis käkat leverpastejsmackorna som Mary hade gjort i ordning till mig, thanks honey!

Det verkar vara många som blandar ihop mig och Emmy allt oftare nu för tiden... Har vi blivit mer lika varandra?

Jag ska ta pendel om mindre än en timme så jag måste göra mig i ordning. Ska dra på mig ett par jeans och en t-shirt sen blir det en snabbsminkning idag, för jag orkar inte... Det spelar ingen roll vad jag tar på mig eller hur mycket jag fixar mig för i dag är en sådan där dag som när ingenting känns bra. En sådan period har tjejer en gång i månaden och det suger. P-piller is ,tydligen, the shit och måste definitivt skaffas.. Det sägs hjälpa mot pms också?

I morse satt jag och Mary bänkade framför tvn och kollade på vakna med the voice för bloggerskan kenza skulle vara med... Såå mycket bättre än blondinbella tycker jag. Jag klarar inte av bbs röst och sen pratar hon om att allt är så himla fiiiint!

I dag har jag lektion från halv tio till tre, nice kanin bajs. Sen ska jag möta Mary för lite shopping och sen får vi se om jag hinner hem till tjejernas innebandyträning?!

Resten av kvällen består av PLUGG! Sen ska jag kolla på made in sweden, yeah! Jag har Kims, eller stavas han Cim, låt "three floors down" som är såå jävla bra! Den bästa delen är när kören kommer igång, ååh! Jag brukar spola tillbaka och lyssna på den biten av låten minst tre gånger!

Min lilla tå gör ont, jag måste ha slagit i den eller något.. Träningen gick jättebra igår fram tills jag fick världens mensvärk så jag kunde knappt stå upp. Ifall jag stod böjd så kändes det mindre, det var värsta när jag skulle köra i gång. FYFAN! Jag visste inte vad jag skulle ta vägen, smärtan var såå otrolig. Men jag tog mig igenom passet och efteråt la jag mig med benen upp på en bänk, tack för tipset Sanna, och det kändes lite bättre. Men direkt efter passet visste jag inte vart jag skulle ta vägen eller göra för att smärtan skulle försvinna.. Fan vad jag hatar det! Det brukar alltid bli bättre när jag tränar men igår blev det bara värre..Jag skriver det här för att ni ska tycka synd om mig så bombadera med ååh stackare och sådana kommentarer nu...

I går var jag, Linda och Mary på modevisning. Klara och de andra tjejerna hade sytt så otroligt fina och häftiga kläder! Riktigt imponerad! Lite pinsamt efteråt när man härmade en ankvickgång hos en av modellerna som tjejerna bakom oss råkade känna... Ovanligt, nej!


GNÄÄÄÄGG!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />