FIA` GE GALAN!

Efter lektionen ska jag stressa till Globen och titta på förtävlingarna. Det är många bra som springer och det kommer att springa på bra tider. Jag vill också springa, jag har aldrig sprungit i Globen. Tidigare år har jag varit skadad eller sjuk. Det är så himla tråkigt för alla springer alltid på jättebra tider och där står jag på sidan om och hejar på. Jag vill också springa på en jättebra tid i Globen. Aja inte mycket att göra åt, i kväll står jag på sidan om igen och hejar på alla som springer superduperbra!

I helgen ska jag tävla igen och jag är nervös,  det blir inte bättre av att det var typ 3 år sen som jag sprang 1500m sist. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå men jag ska göra mitt bästa. Just nu känns det som mytt psyke kommer att svika mig för det är ju så himlans långt, 7,5 varv runt runt. Men jag ska klara det, jag kommer att klara det!


GO FOR IT!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />