FIA` Du och jag passar lika bra ihop som lego!

I dag på bokrean hittade vi en väldans rolig bok full med massa raggningsrepliker...

  • Tror du på kärlek vid först ögonkastet?......Eller ska jag gå förbi en gång till?
  • Sover du på din mage?.....Inte?...Kan jag få göra det?
  • Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.
  • Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefon nummer, kan jag få ditt?
  • Ursäkta mig, jag skulle behöva en vägbeskriving....Till?..... Ditt hjärta.
  • Kom hit och sätt dig i mitt knä....vi kan prata om det första som poppar upp.
  • Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig.
  • Vinka över en person med fingret....Jag fick dig att komma hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp.
  • Slicka på fingret och gnugga det lätt på personen och sen lätt på dig själv.... Nå, vad säger du ska vi ta av oss de här våta kläderna?
  • Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?
  • Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld.
  • De kläderna passar dig...men de gör sig bättre på mitt golv.
  • Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?
  • Dina föräldrar måste ha varit tjuvar för någon har stulit stjärnorna och du har fått de till ögon.
  • Jag letar inte efter ett förhållande..jag letar efter en upplevelse.
  • Alla dessa kurvor....och jag som inte har några bromsar.
  • Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.
  • Jag sätter 100 spänn på att du inte kan få av dig kläderna på 30 sekunder.
  • Varför inte överraska din rumkompis med att inte komma hem i kväll.
  • Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där.  
  • Är du upptagen i natt vi 3 tiden?
  • Hjälp de hemlösa, ta med mig hem.
  • Du ser ut som en ängel, välkommen till Jorden.
  • Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.
  • Om skönhet mäts i sekunder skulle du vara en evighet.
  • Du och jag passar lika bra ihop som lego.

  • Jag kommer inte ihåg alla utan jag kopiera dem från hemsidan: http://hem.passagen.se/tobex/raggningsrepliker.html

    Raggningsrepliker är så dåliga att de blir roliga, men vissa är riktigt äckliga. Jag och Pamela tänkte på samma person när vi funderade på vem som skulle kunna få boken... Haha!  Bad boy, baaaad boy!


    Lyssa på killen som hjälper dig att ragga ;)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    height="0" alt="" />