FIA` bestämmer sig för att skriva efter en låång gäspning..

Det var riktigt segt i dag på jobbet!!  Jag klantade mig och gjorde illa knät och min högra hand. Sen kom inte maten så jag fick ringa runt till alla och till slut fick jag tag på någon som visste vem jag skulle ringa.. Det kändes som allting gick extra långsamt i dag, jobbdagen kändes otroligt lång. Det enda braiga på jobbet var att det blev en matlåda över och i dag serverades det bearnaisesås, stek potatis och kycklingfilé. Jag käkade den istället för min tråkiga matlåda köttbullar och makaroner som jag hade tagit med mig, det får jag äta i morgon. 
På tåget på väg hem somnade jag och när jag kom hem gick jag och la mig och sov i två timmar typ. När Jenny kom hem så skvallrade vi lite, sen var det middag; tacos. Jag var inte hungrig men åt ändå..

Pamela ringde precis, vi skulle gått på bio men bestämde oss för att ta det en annan gång för ingen av oss hade kollat upp någon film. Och dom flesta filmer börjar runt 7 här i Södertälje, Suuuupertälje!!


Pilutta dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />