FIA` Allergisk reaktion.. igen.

Jag måste nog vara den klenaste och känsligaste människan på jorden! I dag på träningen kändes halsen tjock och sen hade jag röda utslag som myggbett ungefär.. Måste ha varit något jag ätit innan, men jag åt inget som jag inte brukar äta.. Kyckling och bulgur med fetaost, det brukar jag kunna äta.. Aja!

Träningen gick superduperbra, men nu gör mina vader ONT! Jag ska be om att få lite massage på dem ikväll och massa ice power så blir det nog bättre... I dag på träningen lärde jag mig äntligen hur min löparklocka(som jag har haft i två år nu snart) fungerar. Jag har bara tagit tid och sånt med den men aldrig listat ut hur man kollar på tiderna efteråt. Men i dag lärde Sara och Petra mig det, jag hade varit inne på rätt grej men glömt trycka okej för att se det typ eller något sånt... Såå det var ju bra, kändes lite dumt men japp sån är jag :)

Nu ska jag laga mat, eller i alla fall börja med den för mamma är med Jenny på Eklundsnäs, och jag börjar bli hungrig. Jag väntar på ett svar, förhoppningvis kommer min kväll bli rolig annars så blir det nog plugg för min del. Yeah!


Typ såhär ont kommer det att göra i kväll när jag får massage på vaderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />