FIA` Aaaj det känns som mitt huvud ska explodera vilken sekund som helst!

JAG HAR VÄRLDENS HUVUDVÄRK!
Jag har suttit i skolan med ett grupparbete sen 10 i morse, jag är helt slut! Fick ont i huvudet efter bara några timmar.. Grupparbeten är bra på ett sätt eftersom man kan hjälpas åt och sen kan man få hjälp när man inte förstår. Men det är väldigt jobbigt när alla har egna viljor och vill formulera meningar på sina sätt! Men vi är en bra grupp som kompletterar varandra bra, och sen kommer vi även in på andra intressantare diskussioner... I dag gick det förbi en tjej och plötsligt säger A: Det där är silikon, det ser jag! Sen var diskussionen i gång, inte om vad vi tyckte om tjejens real eller fake bröst utan om silikon över huvudtaget..

Nu har alla åkt hem, någon skulle käka middag med sin pojkvän och Pamela skulle hem och baka bullar med sin syster, om hon inte somnar... Stackarn hon var helt slut i dag för hon hade fått massa telefonsamtal inatt. Det är superskönt för min nya mobil vibrerar inte när jag har den på ljudlöst. Vilket också kan vara väldigt negativt då man missar samtal eller att svara på sms. Så varje kväll innan jag går och lägger mig så sätter jag mobilen på ljudlöst för jag hatar att vakna av något fyllesamtal. Vilket i för sig kan vara roligt ibland, men oftast är det väldigt irriterande... Jag hade askungen låten som ringsignal för några år sedan och sen fick jag ett sådant där fyllesamtal som väckte hela familjen.
Kul, kul, kul!


Hoppas att det är rätt låt nu, för jag kan inte lyssna på den på skolans datorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />