Emmy - when I grow up I wanna be famous!

bye bye bike och helloo bus. stulen cykel fick mig att gå till centrum och köpa bussbiljetter, men jag är inte allt för ledsen snarare irriterad men något som gör mig glad, riktigt glad är att en bra bok väntar på att bli hämtad. dessutom gnager samvetet i bakhuvudet och någon konstig klump i magen men det kommer snart försvinna för jag har gjort ett val. nu ska jag plugga och sedan ska jag träna styrka och rörlighet i hallen ikväll. inte många dagar kvar till helg nu, även om det är måndag och jar inte har sportlov så känns det rätt bra ändå måste jag säga, fast inte i benhinnan men den svarta tjepblomman gör att det känns mindre. är orolig över benhinnan, men mer orolig eller förvirrad över massa andra saker så benhinneoron får vänta. jag vill jobba med hälsa, rådgivning, människor och helst idrott. personlig coach står högst upp på min jobbtopplista. innan jag börjar jobba som det måste jag bli lite äldre och ha mer erfarenhet och massa äventyr på meritlistan.  någon som vill ut på äventyr med mig? men först ska jag utbilda mig till beteendevetare och jobba på ungdomshem och hjälpa ungdomar att komma tillbaka till livet och innan dess ska jag till usa!

Kollade precis på ett avsnitt från den nya serien 183 dagar som sänds på svt sex måndagar framöver. handlar om några människor som har varit med i en dokusåpa och hur deras liv förändras efter det. intressant, väldigt intressant! check it out on
www.svt.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

emmy!! du och jag verkar vilja jobba med samma sak..vi får ta en planerardag tycker jag ;)

2009-02-23 @ 21:59:41
Postat av: matte

det var jag som skrev!! matte alltså

2009-02-23 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />