Emmy - vad gör man när man är ledig?

hmm jaa.. kanske det.. njaa... öhh.. ehmmm?!

Igår bestämde jag mig för att strunta i att åka tillbaka till Västerås. Det skulle bli så himla mycket fram och tillbaka eftersom jag ska tävla på onsdag i globen och till sollentuna på födelsedagsmiddag på fredag. Sen kom jag på att jag är helt ledig till så på fredag (då jag ska på föreläsning och hämta några böcker i Västerås innan jag åker tillbaka till Stockholm). och gud vad skönt jag tyckte att det lät att vara ledig och inte ha NÅGONTING planerat i några dagar.. men gud vad jag är rastlös redan haha.. vad ska man göra när man är ledig? jag har redan kollat på film, haft låång sovmorgon, gått på promenad med hundarna, snackat i telefon, mailat massa jobbmail och jaa nu vet jag inte vad jag ska hitta på haha! men men jag tror att det är nyttigt för mig att slappa ett par dagar och känna på det.. vem vet jag kanske slutar klaga eller klagar mindre när almenackan är full igen haha ;)

såhär kan det se ut när man gör om pappas skjorta till en klänning ;)

igår kväll när jag hade bestämt mig för att inte åka så var jag full av inspiration över vad jag skulle göra nu när jag var ledig. jag skulle pyssla, sy och ja allt som man gör när man är ledig. Men nej jag ska nog bara slappa... tänkte kolla på ett till avsnitt av Lipstift nu... vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />