Emmy - om bara 10 av 35 var på föreläsningen betyder det att de andra 25 skrev omtentan idag?

Tvättmaskinen är igång, den hemmagjorda purjolökssoppan som jag gjorde igår har jag ätit till luncg precis, snart ska jag packa och sen är det ut och springa ett backpass som gäller. Därefter ska jag till Sollentuna på Frasses 20årsmiddag/reunion :D 

Föresten så mailade coachen från USA mig ang vart mina scholarship papper är någonstanns. Tydligen så skickade han dem med Fedex och dom ska ha varit och försökt lämna papprena till mig tre gånger (det kan man se när man spårar kuvertet med dess spårnummer). Jag ringde Fedex imorse och frågade hur vi skulle lösa överlämningen att kuvertet på bästa sätt. jag såg fram emot att dom ringde på min dörr samtdigt som någon granne kom förbi och tänkte att shiit den där tjejen måste vara populär haha och få skriva min signatur på en konstig apparat som sedan visar för coach att jag har tagit emot kuvertet om han kollar på internet. men så var inte fallet, eftersom de redan hade åkt ut tre gånger så skulle de istället lämna brevet i min brevlåda om jag skrev en lapp ovanför brevinkastet och sa att det var ok att dom la ner brevet och så skrev jag min signatur så skulle det fungera som fullmakt. Så efter helgen ska jag iallafall ha fått brevet med alla papper. Typiskt... jag som ville ta emot kuvertet av en person. hade känts mer coolt!

Anyway, anyhow jag kommer iallafall att få öppna ett kuvert innehållande hur mycket scholarship de kommer erbjuda mig.. SPÄNNADE!!!! Nu ska jag diska och packa iordning väskan...
Vi hörs!


bilden har inget med inlägg att göra tycker bara att den är så himla rolig. Mary ser så cool ut som springer och biter sig i läppen helt iskallt mitt under loppet haha ;) En vanlig dag på jobbet helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />