Emmy - if you like it then you should have put a ring on it

jaa alla vet att vi kvinnor älskar komplimanger men vissa är bara fööör mycket!

Kvinna cyklar mot rött utan att se polisbilen som står på andra sidan vägen... polisbilen stannar kvinnan på cykeln och en av poliserna kliver ur och säger...

Polisen - stopp stanna, det här går inte... tyvärr måste jag arrestera dig!
Kvinnan - men.. förlåt.. jag menade inte... hfm.. asså jag skulle int.. *suck* jag vet att man inte får cykla mot rött men jag hade verkl..
Polisen - jó du förstår väll att jag måste arrestera dig. Det är nämligen olagligt att vara så snygg
Kvinnan säger häpet - ursäkta?
Polisen - jo jag sa att det är olagligt att vara så snygg som du är
Kvinnan - eh

Polisens kollega kliver tillslut också ur bilen och ropar på den andre, poliserna sätter sig i bilen och åker iväg och kvar står kvinnan med sin cykel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />