Emmy - i sluttampen av tentapluggningen

ja imorgon är det dags för tentan i forskningsmetodkursen... har pluggat som en idiot och tänker inte på så mycket annat den här veckan... just nu har jag tagit en pluggpaus... maten står i micron och är snart varm.. har ätit lax 4 måltider den här veckan för fisk gör dig smart you know... eller så är för att frysen är full (eller frys var kanske att ta i men fryslåda då haha)...

efter lunchen ska jag ut i solen och promenera, tar med mig mina fina anteckningar så kan jag läsa lite på dem samtidigt som jag njuter av det fina vädret :)




såhär ser min ångest ut den här veckan.. men imorgon är det öveer!


Håll tummarna för mig imorgon mellan 8.30-12.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />