Emmy

Sitter hemma i soffan och "kollar på" melodifestivalen.. tycker inte om det så mkt så jag sitter mest här för att pappa och jenny kollar på tv. Fia är i Sollentuna på födelsedagsmiddag hemma hos Carro och mamma jobbar natt..

Tävlade idag på Bosön, sprang 800m. Fia var hare åt mig, Mary och Sanna och det gjorde hon jättebra. Själv sprang jag in som tvåa i mål bakom Mary på det nya inomhusperset 2.13.28 vilket jag är helt ok nöjd med.. det finns mycket mer :) Mary sprang också bra, även hon slog nytt inomhuspers!! Grattis till oss... 

Igår var vi hemma hos Johanna på middag för att fira hennes artonårsdag... här är några bilder från igår (tagna med Sannas kamera)...


nu ska jag äta kvällsmål och så ska jag snart gå och sova eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />