Maryyy' imorgon drar jag till san diego bara sådär :P

Godkväll.

Idag har jag sagt hejdå till min cykel, Lina och Kathleen.
Min cykel har jag lämnat i ett garage så att den inte fryser sönder utomhus. Putti.
Lina lämnade hela sitt rum här idag, madrasser, kuddar, tvättmedel m.m. För hon har bestämt sig för att inte komma tillbaka efter jul. Tråkigt, eftersom jag har blivit ganska bra vän med henne senaste månaden :( :'(
Kathleen ska till costa rica halva jullovet. Najs som satan. Hon lärde sig ordet "springa" idag.

Sen har jag pluggat bajs mycket. Och städat hela mitt rum så att marcus kan se golvet när han kommer hit :) Och tvättat. Och tränat med Kathleen. +alla de där 100 ärendena. Det ända jag inte har gjort är att packa. Men de löser jag imorgon... (:



Mitt senaste sms:
"if there is a monster lying on the coach when you get home, don't be scared. it's only me :) good luck studying. <3"
haha, de va Veronika. För förra natten hade våra asiatiska-grannar sex och bankade i väggen medans. Så Veronika kunde inte sova, så därför undviker hon dom genom att sova på soffan :). Dom är helt sjuka. Dom brukar springa runt i rummet på nätterna å skratta ashögt. :S

ÖNSKA MIG LYCKA TILL IMORGON på mina 2 finals. Först ut är econ.. då ska jag bara ha två fel så jag får ett A-. Sen är de health psychology och då kommer jag dö. Och efter jag har dött så ska jag direkt till flyglatsen och hoppas på planet till SAN DIEGO! :D wooohooooooooo!!!!!!½!!! :D <3

jaja, dags att sova.


Jag och Sara på celbrations of lights ;D Man fick gratis choklad också. hehe
 
Där på trappan till Dallas Hall stod kören och sjung julsånger. Och alla träderna är ljuklädda + en megastor julgran! Super mysigt. Har även en film som jag ska lägga upp nån dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />