Maryyy' bered er på en bibel. måste skriva av mig lite...men jag lovar. den är intressant. hö hö

Hej. Idag har varit en lång dag och den är fortfarande inte slut. 3 h plugg och ouppackade väskor att ta hand om.

MIN DAG DÅRAAA:

8.00
Möter upp Kathleen för att köra wet west. Hoppas att den snygga badvakten skulle vara där.. men icke. Tråkigt tråkigt. Kathleen har alltid massa knäppt att berätta... idag berättade hon att hennes pojkvän inte får sova över hos henne och hon inte hos han. Alltså när dom är hemma-hemma. På college-campus bryr sig ingen. Och i helgen så råkade de somna på hans soffa hemma hos han åså vaknade de halv sju av att de var folk på övervåningen då fick dom panik och rusade ut och han skjutsade hem henne. Ja ba: men varför sov ni inte i sängen el gick in i rummet bara. hon ba: "MEN MARY!! Det är ju sjukt mycket värre om de upptäcker att vi har sovit tillsammans i sängen!!!!!!!!!!!!" hehe, sen är de ju så att i USA har man inte sex fören man har gift sig. Och man flyttar inte ihop fören man har gift sig heller. ASSÅ HALLÅ VAD ÄR DET HÄR FÖR SJUKT SAMHÄLLE??? Jag vet inte hur många gånger vi norskor/svenskor har diskuterat detta med Kathleen. :P

11.00
Börjar skolan och inviger min SMU teromos mugg. :P Första klassen är wellness (typ som levnadslära, ni vet). Min golf kompis där berättar att hon har skaffat facebook. WOW REDAN ?, sa jag. Sen kollade vi på en djup film så att hela klassen grät, antar att det var de som var meningen. Handlade om en gubbe som skulle dö.. ska kolla mer på torsdag. Men den var bra! :)

12.30
Dagens andra och sista lektion. Health Psychology. Jag lösta sudoko och åt cranberries, mums. Sen fick vi tillbaka proven. Jag fick B. Bajs B. Helt ok, though... men men.
Sen följe Monika mig training center.. och vi pratade boys :)

13.30
Våran typ sjukgymnast Mindy (är som Petra på Löpargymnasiet, fast hon pratar engelska, har lockigt hår och skrattar inte lika mycket), iaf hon följde med mig till en gubbe som knäckte och tryckte på mig lite överallt, för jag är lite sne åså. Känns bättre nu :)
Det var en tant där som hade ont i ryggen/skuldrona el nått. Och hon klagade jättemycket och tillslut så frågade hon om dom trodde att det skulle hjälpa om hon gjorde ett bröstlyft (hon var typ 55 år!). Jag och Mindy höll på att dö av skratt. Gubbarna där också... hörde inte ens vad dom svarade på det. Men jag antar att hon ville att dom skulle säga JA så att hennes man kunde betala. Mohaha.

15.30
Står 10 min och funderar på om jag ska gå hem i regnet el lägga mig och dö. Tillslut så går jag hem. Värmer kycklinggrytan á la Mary medan Veronika visar sin nya dans "poptarts with real fruit on"- som är från nån reklam. Hehe. 

16.30
Chattar med Mac på skype och försöker få fram en tid vi båda kan snacka. Lyckades inge bra men tillslut fick vi komprimissa lite. Hårt liv det där alltså. 
Skördar lite på min farm också. Det går bra där nu. :)

17.30
Det är klockan nu ja. Dags att dra tummen ur röven.

ps. Lina och David (simmarna) är tillbaka från sweden nu. YEEEAAHHHH. Äntligen. (de var hemma och simmade SM)


såhär ser jag ut när jag håller på att kissa ner mig :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />