Maryy' shit, redan fredags mys igen. Om 3 veckor får jag mysa med mac. <3

Tjo.

Jag har två glada nyheter!!

1. Dom har tagit de 3 killarna som gjorde de fruktansvärt, hemska, oförlåtliga i fredags. Ni anar inte vilken lättnad det är!!!! Dessutom har de identifierat han som körde också. Killarna måste betala 2 miljoner dollar var för att komma ut, så de är ingen risk att de kommer ut på ett tag (livstid och dödstraff är dom SÅ värda). Tack gode gud för rättsystemet i USA. I swe skulle dom inte ens blivit gripna.

2. Har köpt asbra julklappar till Mum & Dad. Ni kommer älska dom! Hihi, skickar dom på posten imorgon :) Yeeahhh. Har köpt julkort också som jag ska skicka iväg.

Tack för mig. <3



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />