Maryy' måndag (shit bara måndag)

Tjosaan.

Wooaaaajj vilken lång dag! IDAG VAR DE FET VARMT! (palla dallas vädret) Jag och Kathleen körde abs:en ute på track banan, I BARA TOP OCH SHORTS!!!!! Tänk då igår när jag sprang med pannband, vantar, tajts och två tröjor! Weeiiird. Fast imorgon ska de bli kallt igen.. =(

De va gratis kaffe på bibblan så jag är helt hyper. Man får värsta kicken av kaffe ju! :P Så jag har pluggat uber-effektivt hela kvällen! Bortsett från telefonpaus och pannkaksätande då ;) haha.

IMORON, har jag matte finals. Pratade precis med David på tel och sa att jag var orolig för mitt betyg. Han ba, MARY, du kommer få ett A så att de skriker om det. Hehe, vi får la hoppas på det. Jag är orolig för att jag tror att matteprovet är jättelätt och sen när jag sitter där så är de inte alls så lätt som jag har förväntat mig och så failar jag och får ett B. Blöööäääää.
Just de, David har tagit hål i tungan (!!!), jag undrar vad hans flickvän tycker om det. :P Jag skulle aldrig vilja att Marcus tog hål i tungan... hehe.



ge mig nått att bita i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />