Maryy' INGEN MER SKOLA FÖREN 19 JANUARI! (bara Finals då...)

Haajdi.

Idag har jag gjort 2 pinsamma saker (men inte lika pinsamt som Fias sak-hon kommer berätta sen:P) och klockan är bara tolv här!!!

Iaf.
1. Idag var det frukost för alla athleter på skolan. Så vi var där och åt. Efter frukosten hade jag och David bestämt att vi skulle åka iväg och fixa en sak (oviktigt). Så jag gick fram till simmarnas bord för att hämta upp David och sa:
 "Godmorgon alla simmare" (på svenska),
Alla kollade då på mig och de norska/svenska svarade... Då sa David: "nu blev de ganska pinsamt Mary" (på svenska). För att jag drog iväg han ensam från bordet och för att alla var tysta och kollade på oss. Mööööhhh..

2. Efter frukosten gick vi först hem till Davids dorm och kollade läget det. Läget var bra men David fastnade lite vid datorn och resultaten från EM i simmning. (Nån som hade tagit han rekord... el nått). Så jag gick och kollade in i det andra rummet. Då ligger det en kille i sängen å ba: "Hi, how are you" och ja ba: "Hi, I'm fine. How are you?", Han svara: "I'm ok". David sa då från det andra rummet: "Det där lät SJUKT inövat, Mary". Och sen kom jag på hur pinsam hela situationen var när han låg där och halvsov i sängen så jag körde ut David ur rummet så vi slapp prata med han mer.

Haha. Svårt att förklara alltihop.. men men :P

Nu måste jag hinna plugga lite innan det är dags för dagens andra pass! :) sen ska jag få massage, yeeeahh.


snygga mary på snygg toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />