FIA- Fredag, dagen före två finals

Är man trött eller är man trött om man lägger in flingorna i kylskåpet ( och länge försöker göra plats för dom) och sätter ina mjölken i skafferiet? Bara en fråga sådär...

Jag är trött, det var inte bra att dricka kaffe klockan sju på kvällen, jag kunde inte somna förren 1 igår. Det var riktigt irriterande, jag har inte druckit kaffe på två veckor och igår var jag så sugen på det så jag köpte med mig en vanilla latte till mattegenomgången. Två basketkillar pruttade, dom sjöng, dom skrattade högre än högst, dom ramlade för dom vickade på stolen, dom trummade med fingrarna på bordet. Wooww! Mot slutet när jag var som tröttast höll jag på att fnissa/skratta ihjäl mig när en oskyldig prutt kom från killen brevid mig. Det var bra med en genomgång, jag lärde mig två saker som kan vara bra att komma ihåg till morgondagens prov.

Igår pluggade jag hela långa dagen, vid 2 sprang jag och Julle i 20 min sen spelade vi lite tennis. Så vi gjorde min grej och hennes grej, det var nice. Vi ska springa 40min distans på söndag! Oh yeah!

I dag ska vi tävla, the red and black game. Vi delar upp laget i två lag och tävlar mot varandra i olika grenar, jag skulle ha kört 1000m för det var det coach b ropade upp men sen kom coach j fram och sa att jag inte hade tränat för det och att han tyckte jag skulle springa 3000m, jag hade inte emkt att säga till om så det blir 3000m för mig idag, 8 hela varv på banan. Jag sa att jag kanske skulle köra 1000m efteråt, men vi får se hur det känns.

Efter tävlingen ska vi ner till fotbollsplanen och möta alla andra athletes och leka tillsammans. Typ som lagkamp, dom har blandat alla lagen med varandra sen ska smålag tävla mot varandra. O yeah!

Vi har 12 recruits som kommer i helgen, wow wow wow, så det är en viktig helg för oss! Vi ska visa som vilket toppenlag vi är och göra så att dom känner att dom vill bli en del av vårt lag :)

I morgon har jag två finals, aaaah!!

Hahaha kul att han skickar ett likadant sms inatt till mig; ready? Mohaha


OH YEAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />