FIA - det är onsdag idag men det känns som lördag

I dag hade jag tre lektioner, fick tillbaka två jävligt bra resultat på två av mina uppsatser, fett nice! Efter skolan åkte jag, Chris och Sab och Jo till Mission Valley och shoppade... Jag köpte julklappar, bara två kvar nu hihi :) Ska skicka hem julklapparna nästa vecka så att dom kommer fram i tid och sånt!

Efter Mission valley åkte jag och Chris vidare för mer shopping i Fashion Valley. Jag köpte en superfin väska, Empan du vet den där svarta med fransar från hm ;) Så himlans nice! Vi käkade och sen gick vi och kollade på New Moon. Omg det var såå himlans bra! Chris ställde massa frågor under filmen, men varför kan han inte berätta att han är en varulv, vilka är dom där, varför kan han inte kyssa henne... Haha sötnöt!

Btw så tog jag svinis vaccinationen idag, men Rikard skrämde mig när jag kom till historiaklassen, han bara men neej har du tagit den, har du inte hört vad läskiga saker det har hänt med dom som har tagit den. aaah!!

Satt med Alex, svensken som jag har lärt känna, på historian. Han berättade att han hade haft massa strul med papper hit och dit men att det förhoppningsvis skulle lösa sig.

Nu måste jag sova, klockan är mycket och imorgon väntar bajsmkt plugg för idag blev det inget gjort. På fredag väntar mapquiz och mathquiz. Jippiii

Det har verkligen var en toppendag! Vi har alltid så himlans roligt tillsammans och skrattar åt allt möjligt!


En tidig frukost i New York. Det var muuumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />