Emmy

I feel so fat today!!!
men vågen visar samma vikt som alltid, kan ju vara så att mina muskler har förvandlats till fett...


var hos läkaren idag, han sa att det skulle ta mellan en vecka till tio dagar innan jag var skulle vara helt frisk från inflammationen... jag frågade honom om det var ok att träna, han sa att det gick bra så länge jag inte hade feber... tog tempen och ingen feber idag- så jag sprang dagens workout. det gjorde väldigt ont längs bröstkorgen, men läkaren sa att det inte var någon fara om det gjorde ont och coach sa att det var upp till mig hur mycket smärta jag kunde tåla och att jag fick kliva av åt sidan när jag kände att det gjorde för ont. men jag var en riktig fajter, kämpade på trots smärta! det fungerade bra så länge jag inte tänka på att det gjorde ont, det var bara att acceptera smärtan, tänkte jag på det fylldes ögonen med tårar så det var lika bra att inte tänka på det... det var ett riktigt bra pass jag sprang idag 3x200m-400m-200 vila 60s och sp 8min, 10min. tider ca 31 och på 400m loppen hade vi 70, 72 och sista 68!

nej nu är klockan halv åtta, ska till biblioteket och skriva klart min uppsats om internetberoende som ska lämnas in imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />