Emmy - tävlingspremiär imorgon (läs idag lördag)!

imorgon bitti går bussarna till Yale's inomhusarena. jag ska springa 1000m och två timmar senare 4x800m. ska bli kul att se om dom är lika crazy här i USA som man har hört från andra som har varit här och tävlat.

formen och annat har jag inte tänkt på och tänker inte tänka på heller, tränar fortfarande på och ska vara i form i februari nästa år...

idag har jag, Andrea, Felix och Siri laddat med svenska köttbullar och couscoussallad med massa grönsaker som faktiskt smakar annat än vatten och kemikalier.

förövrigt så har jag mycket problem med min dator, den blir överhettad och lägger av då och då. vet inte vad jag ska göra, annars så får den följa med familjen hem till sverige efter jul :(

nej nu ska vi sova!! nattinatti och håll tummarna för mig klockan 20.15 och 22.15 svensk tid ;)


imorgon ska dessa skor ta mig snabbt från start till mål 


Kommentarer
Postat av: fiem mum

vi håller tummar & tassar :O)

Puss <3

2009-12-05 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />