Emmy - Max Brenner

choklad restaurang - Fiemma var i himmelriket! Tobbe tipsade oss och vi blev inte besvikna, tack för tipset!! Riktigt häftig restaurang med hur mycket gott som helst! Kommer definitivt att gå dit igen, en gång, två gånger, tre gånger... mums!!!!


yeees!!!

Mary tyckte om att Fia bläddrade för då slapp hon kolla i sin egen meny haha

wow wow wow

spännande

excited

häftiga "hugmugs" som man skulle krama om med båda händerna när man drack.

sötnosar!!

se så söta vi är.

chokladpizza --> mums!!!

förväntansfulla

ingen orkade äta den sista biten av pizzan


efteråt var vi mätta och belåtna och höga på socker. jag skakade och frös typ, fast solen sken - sockerfrossa skitmysko!! sedan fortsatte vi vår promenad genom stan, höga på socker som vi var så var det en oerhört flummig promenad, alla tre gick som i sin egna lilla värld. Mary gick och sjöng på "jag såg mamma kyssa tomten..", Fia visslade som vanligt på någon okänd melodi och själv gick jag och gjorde ljud med tungan (tryckte den mot gommen och fick fram något roligt ljud). ett tu tre så kom vi på oss själv, vad höll vi på med egentligen haha. det var riktigt roligt!!! fiemma <3

Kommentarer
Postat av: Maryyyyyyy

hahahhaa!!! jag brukar tänka på det ögonblicket minst 10 ggr om dan. Det var hel-flummigt ! :P:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />