Emmy - final week

har precis skrivit klart ett take home exam i psykologi, gjorde mindre bra ifrån mig och tack vare mitt slarv så fick jag B+ i slutbetyg (två poäng ifrån A-) men men jag hänger inte läpp!! Nu är en kurs  av fem avslutad - känns skönt!!

Såhär ser min kommande vecka ut...
Söndag- plugga inför mitt konsthistoria prov
Måndag - plugga inför konsthistorian som jag har mellan 11-1, sedan plugga inför mitt sociologi prov
Tisdag - plugga sociologi, sociologi exam mellan 11-1, sedan börja plugga inför mitt bio.psych exam. nattfrukost i Lockes vid 10-12 på kvällen.
Onsdag - plugga bio.psyc
Torsdag- plugga bio.psyc, exam mellan 1.30.2.30, sedan plugga cw
Fredag - exam i college writing mellan 11-1. sedan ska jag shoppa julklappar
Lördag - häckträning och sedan shoppa julklappar och packa
Söndag - åker till San Diego och får träffa familjen + Mary <3

kommer bli en hektisk vecka - men det här ska jag klara!!


den här bilden analyserade jag i min konsthistoria uppsats haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />