Emmy - älskar min dunjacka, den är så fluffig och skön!!

igår sa jag ju att jag skulle berätta en mindre rolig sak som har hänt... jag har ont, ont, ont i sidorna längs bröstkorgen... orksakat av en inflammation som i sin tur är orsakat av ett virus.. det dunkar jättemycket när jag anstränger mig - så mycket att jag inte vill andas...

har fått blåa antiinflammatoriska piller, tar två om dagen... ska till läkaren imorgon igen och se vad som säger att jag ska göra. vill träna och inte vara febrig och ha ont!
 



förövrigt vill jag bara säga att trots ont och virus så mår jag faktiskt oerhört bra just nu. tänkte på det idag under en av mina lektioner, att shit vad bra jag har det här och fan vad bra jag mår!! härlig känsla!!!

Kommentarer
Postat av: lena

ooo läskigt! hoppas det blir bättre snart!

2009-12-09 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />