Maryyyy 9.50 har

star vid nan dator har dar det inte har a, a och o. med prickar assa. kanns knappt att skriva sahar. men men. :S

NU AR MITT JETLAG BORTA!!! yeeahhh (assa, jag kunde sova hela natten)



EN ROLIG SAK:

Vi sitter och prata om att kopa dammsugare och funderar om vi ska kopa den for 30 dollar.
- Men den kanske inte suger upp sa bra, sager nan av oss.
Da svarar en annan av oss:
- Ne, just det. Vi maste ha en som suger hart!

hehe, gissa vem de va?

OJ, nu borjar mitt mote. Ciao.



Kommentarer
Postat av: matte

Jag tror det var sara som sa det??

2009-08-24 @ 23:37:31
Postat av: fiem m

definitivt Sara :O)

2009-08-25 @ 09:02:34
Postat av: Sara

Hur kommer det sig att ni tror att det var jag? Ja, det undrar verkigen jag???

2009-08-26 @ 03:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />