Maryyy

Hej.

Oj, det var längesen va? Har ju varit i Malmö några dagar utan internett.

1500 m sprang jag. Nej nej, 975 meter sprang jag innan min högerfot vek sig och jag fick slänga mig av banan.
Nej, jag trampade inte på sarjen och nej det var ingen som knuffade mig. Det är bara mig själv att skylla.

Jag låg och skrek en stund medans stavhoppstjejerna kollade på mig. Sen kom en av tävlingsläkarna och lindade foten. Men det som är knäppt är att den inte är svullen. Hässelbyläkarna kollade på den också. De (och även Ola, tävlingsläkaren) tror att det är något ledband som ligger fel el så har en flisa lossnat från benet. ÅÅHH!!!

Jag är i Stockholm nu. Ska träffa en läkare imorgon klockan tio. Får se vad han säger. Hoppas foten håller till JSM.

Jag hör av mig. puss på er.


Kung Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />