Maryyy' Jag är trött som en häst och klockan är bara nio.

Har gjort min matteläxa tills på fredag, lätt som en plätt, matte c typ. Nu ska jag lägga mig i sängen och göra engelska läxan. Det är fett najs att ha börjat skolan faktiskt. =) Eftersom alla är här frivilligt och betalat miljoner för den här utbildningen är det en helt annan stämming än i gymnasiet. Och lärarna är superutbildade, awesome. 
   Har bara psykologi imorgon, får se hur det går :D

Imorgon är det upp klockan sex för att träna. Slipper värmen liksom. + lite isbad på det. yeh.

Hoppas ni har det bra hemma i swe! Saknar alla!!!!!! LOVE =D 


Veronika och Sara fixar med lite kvitton. Superduperskoj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />