Maryyy' fjortis fåräver

Asså asså asså.

Ni kommer tycka jag är världens nörd men jag har fastnat i "fjortis-bråken" som pågår på blogg.se. Om ni är lika nördiga som jag har ni också hängt med. =P

Det handlar om
PAOW, KISSIE, AMIR (gaybloggen) - och så DESSIE också, men hennes blogg blev avstängd idag pg a ett kränkande inlägg-!!! hehe

Sen läser jag bloggen "om blondinerna" en blogg som gör så att man hänger med på alla dessa fjortisbloggar.

Deras liv är så jädrans kul. Någon läsare hade kastat en tårta på Dessie så hon dampa sönder på en film på youtube som någon sen la upp. Paow och Kissie skriver pikar till varandra i varje inlägg och snart blir det catfight. yeeh.




från Amirs blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara uppdatera att Dessies blogg faktiskt finns, hon är bara inte med på typ bloggportalen och andra listor. haaha det e ju faktiskt ganska intressant ;)

2009-08-14 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />