Mary: 20.20

är klockan här i Dallas.

Hemma i Sverige är klockan sjukt mycket!!!!!! Ville bara säga att jag mår bra och överlevde flygresan. Kollade på sjukt många filmer!!! När jag kom fram åkte jag, Veronika och Sara och shoppade loss (typ mat, galgar, täcken, glas, tallrikar, burkar m.m m.m). Vi bor i en lägenhet med tre sovrum, två badrum, ett kök och vardagsrum. Två ingångar också. Det är jättemysigt men grymt stökigt just nu!!! Jag blev tilldelad det största rummet =) Ganska lyckat eftersom jag brukar samla på mig miljoner saker ju. (Ni som har bott på Löp med mig förstår.) =P

Imorgon ska jag skriva in mig för massa klasser. Det ska bli spännande. Heheh. ;)


På flyget skulle jag sitta brevid en kille som var typ 15 år kanske. Men hans mamma frågade om jag kunde byta så att hans bror kunde sitta där istället. Ja ba: Yeeh sure. Men då sa killen: "But mum, I want to sit next to that... thing". Hahha. Weirdoo. =S



Nu måste jag sova. ASSSÅÅÅ SHIT, JAG KAN INTE FATTA ATT JAG ÄR HÄR!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Karin

AAAAAAHHHH! HOLY VAD GRYMT!

Du måste skriva mer, bilder...eller så får du skicka ett långt och personsligt mail till mej! :D

Jag såg ditt sms alldeles för sent, du hade redan åkt. Hos mej är det stress och depp just nu, jag orkar inte med alla pappergrejer som strular hela tiden! Eller snarare att universistetet kommer på saker i sista sekund... Jag har skickat det jag behöver men nu såhär kommer de på att de behöver lite andra saker, JOBBIGTJOBBIGTJOBBIGT!

Jag skulle egentligen ha åkt imorgon men vi kommer få köpa en ny resa. Med tur är jag i luften på söndag...men som det ser ut nu blir det inte någon gång förän nästa vecka. Jag STÖÖÖR mej!

Hur äckligt varmt är det på en skala?

Ååååååh va coolt att du är framme! TEXASPUSSAR!

2009-08-19 @ 09:26:51
Postat av: Tessan

Men SHIT Mary!!

Att man inte hann träffa er innan ni åkte. Hoppas ni får det gött och att ni ta hand om varandra. Du har ju superkollen själv med dig, Sara!



Hälsa henne en stor puss och kram :)



PUSSSSS <3

2009-08-19 @ 10:11:28
Postat av: Petra

Åååh, det låter hur bra som helst. Hoppas att ni får det super på andra sidan stora blå. Take Care Puss

2009-08-19 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />