Maaaaary

Tjo.

Igår var vi och såg sommaren med Göran. Den var inte lika rolig som jag hade trott men ändå helt okej. Typisk svensk. Lollo skulle absolut inte gilla den. SE DEN INTE LOLLO!!!

Idag ska jag åka till EMMY OCH FIA, det är sista gången jag ser dom. För evigt. Nej nej, men på ett år. VAAAHHH!! Fattar ni? Ett helt år ska jag inte få träffa dom. Tack vare skype blir det nog nååågot lättare. Men ändå... =( snyft!!!!!!!!

Men innan jag åker till dom ska jag skaffa internationellt körkort. Yeah. Så jag kan hyra bil och åka och hälsa på Karin i Houston. Haha. BARA därför ;)

Hörs senare med ett fett Fiemma inlägg.

PÖSSHH


hej hej

Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej, tack för tipset darling! När kommer du till gbg igen då?

2009-08-06 @ 11:10:50
Postat av: CAROLINE

Hej Mary!



Här i California, måste man surt nog vara 21 för att hyra en bil men att köra. 16 år..



Hur långt ifrån är du San diego.. ? alltså fia. eller e du närmare Emmy ?



When do u leave.. Puss CARRO



2009-08-12 @ 07:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />