FIA - torsdag

I dag var första dagen av pratice, jag träffade mina coacher och dom verkar riktigt bra! Vi sprang 8 kilometer och imorgon ska vi ha en tävling för att se vart vi ligger någonstans så vi ska springa 3 km så fort vi kan och jag vet inte hur fort jag kan springa. Det gör typ ont i mina knän efter två dagars distanser redan sooo, jag ska prata med coach J tomorrow I think.

Efter träningen gick till och gick vi och gick vi och fixade massa papper i olika byggnader på skolan, a lot of paperwork, blää! Dom hade en två dammar vid skolan med sköldpaddor och dom var sååå söta! Ska ta kort på dem sen så att ni får se..

Sen gick vi hem och jag fixade med min mobil så idag har jag pratat med carrrooo, det var himla roligt att prata med henne, vi pratade lite över en timme. NICE i miss youuu darling <3

I morgon ska vi ha träningstävlingen 3 km och sen värma upp och jogga 6 km. Jag tror att jag ska köra wet west på lördag eller något, jag ska försöka att springa två dagar, sen wet west, och sen springa två dagar och sen en dag ledigt och sen distans eller wet west. Jag måste verkligen prata med coach J!!

Jag är så himla trött, klockan är 21, 41 här i san diego och jag ska gå och sova. träningen börjar nio imorgon så upp och äta frukost vid sju och sen hämtar tjejerna från laget upp oss runt halv nio.

Efter det pratade vi om att åka till stranden eller något, och imorgon kväll ska vi hem till en tjej i laget och ha middag och lära känna varandra.

Jag är sååå himla tyst, jag säger knappt någonting, det är så himla jobbigt. Men tjejerna i laget babblar som bara den och det är svårt att bara hoppa in i ett samtal, jag känner mig som värsta nörden och som världens tråkigaste.

EMMY - Flygresan kommer att gå jättebra, se till attt skynda dig från planet när ni mellanlandar så att du kan ställa dig ganska långt fram i kön för passkontroll och sådant. Så du slipper springa som jag behövde göra för att hinna till gaten!
 
Jag träffade en svensk kille på flygplatsen i phil.. och vi snackade och höll ihop och hans plan gick typ 5 minuter före mitt, men han hjälpte mig ändå med en väska och sen stannade han när jag halkade efter när vi sprang och sen nrä vi skulle åt två olika håll så sa vi bara heejdååå och lycka till. Han skulle träffa någon tjej som han träffat i sverige när hon var utbytesstudent.  COOOL han var världens sötaste och snällaste så det gjorde mellanlandningen till något roligt istället för att jag hade stått där själv och fått panik över att det var typ 20 min och vääärldens kö.

EMMY - det kommer gå bra, allting! Just relax så hörs vi när du har kommit fram, skicka ett mejl eller något OK?

SAKNAR ER!! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Matte

Jag tror du bara är lite tyst och blyg nu i början Fia..sen kommer fia fluff och tar över ;)

2009-08-21 @ 09:44:33
Postat av: Sara Hiller

Tja! Va spännande det verkar. Jag fattar att du är tyst, när jag åkte till england var det precis likadant i början. Men bara man försöker så kommer man in i det tillslut och sen känns det hur vanligt som helst :)

2009-08-21 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />