FIA - Söndag

Jag har kommit på ett sätt för att få i mig banan som ska vara så himla bra att äta efter träningen! Jag ska mixa ihop den i min smoothie, men jag får inte ta för mycket då smakar det bajs.

Empan kom precis upp med en smoothie till mig men den smakar alldeles för mycket banan men det är bara att klunka i sig, dagens frukost.

Nu ska vi åka och hämta Sebbe och Emma för en dag på Tom Tits Experiment, fett nice!

Ikväll blir det middag med dig? Eller så äter jag och Empan den goda middagen själva och sen ska vi springa distans.


Resten av familjen är på semester tills imorgon.
Hundarna är också på semester hos sina hundkompisar.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hallå tjejer.. Ville bara säga tack för att ni tog med Emma och Sebbe till Tom tits.. De hade jätteskojigt!



Och så vill jag bara säga att ni är så jävla bäst, och jag kommer sakna er massor när ni åker till staterna. Men vi ses förhoppningsvis i Trosa på lördag. Ska försöka ta mig dit jag också..



Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />