FIA - prov på en lördag

Om två timmar ska jag cykla till skolan för att sitta inne och skriva matte och engelska prov för att se i vilken grupp jag ska vara i på lektionerna. Solen skiner ute och tjejerna ska till stranden, jag vill också följa med, jag vill inte sitta inne i något kallt klassrum och skriva eng och matteprov som är mina sämsta ämnen. Jag vet redan att jag kommer hamna i den sämsta gruppen, men jag måste ändå skriva provet för alla måste det. Jag har glömt bort allt, det var typ två år sen jag hade matte så det kommer att bli mycket gissningar. Men jag ska göra mitt bästa!

Igår åkte vi till stället där man får äta hur mkt pasta, och pastasås och sallad med bröd, man vill. Det var superdupergott men lite irriterade var vi för vi fick vänta 1 timme. Efter en timme bad vi om att få tala med chefen och då fick vi ett bord direkt, smart drag Anni ;)

Efter det åkte vi hem, Anni fixade sig för hon skulle ut med någon brittisk 400meters löpare som innan han la av var bland topp10 tror jag om inte bättre i världen på 400m. Sen gick vi ner och hälsa på våra grannar som vi mötte på international orientation grejen. Vi snackade lite sen skjutsa vi Anni till down town och efter det fick vi ta hjälp av gpsen för att hitta hem och det var inte det lättaste. Chris hade aldrig kört här förut och gpsen var svår för helt plötsligt kunde den säga åt en att svänga höger när vi var långt till vänster. Aja vi hittade hem i alla fall efter mycket skratt och sjungande. Vi gick tillbaka till våra grannar och kollade på baksmällan och vid två gick vi hem och sov. Jag var trött och var tvungen att sova för jag ska skriva det där provet idag om två timmar.

Nu ska jag äta frukost och sen göra mig i ordning för att sedan åka till skolan och hämta ut mina skolböcker innan provet.



Chris favorit just nu.


Kommentarer
Postat av: pappa

Bra att 400m löparen var bland de bästa på 400m och inte på 200m!

2009-08-30 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />