FIA - Måndag

Klockan är sju här och tjejerna lagar mat, jag ska också laga mat sen ska vi kolla på någon läskig film som vi hyrde igår. Ikväll ska vi på party hemma hos Missy :)

I dag har vi tränat, vi sprang längs stranden och det var så himla underbart, jag sprang och pratade med Sabrina, och sen efter distansen så körde vi några stegringar och sen kom en bamsevåg och mina skor blev genomblöta, jag skulle ha tagit av dem. Jag testade isbad idag, alla tunnorna var upptagna så jag och två andra tjejer fick gå till ett badkar som var lite för kallt, det gjorde ont i tårna när jag gick ner så jag tog på mig strumpliknande grejer som ska värma upp tårna.

Efter det åkte jag till skolan med Anni och kollade vart jag hade mina klasser och sen fixade vi lite papper på tredje våningen. Anni visade omklädningsrummet till mig, det var såå himla coolt haha som dem på film ;)  Efter skolan och pappersarbetet åkte vi hem och beställde min nya mobil. Den ska komma imorgon någon gång, hoppas jag är hemma när de lämnar den.










Dom coola sköldpaddorna ;)
Sen åkte vi till Walmart och köpte cyklar, jag och Chris köpte likadana, vi kommer se så roliga ut men det gör inget för vi är så cooola ändå hahaha...


Dom är sååå himla coola, I LIKE!


Chris gillar dem också!

Kommentarer
Postat av: Fiem M

Söta paddisar och cool cykel :O) Hur ska du få hem den sen---hihih

2009-08-25 @ 09:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />