FIA - Hi there!

Gud jag har läst mina tidigare inlägg och det är sååå töntigt att jag lägger till engelska ord här och där, im sorry! haha nu kom det igen, men det är så lätt hänt :) Hoppas att ni inte tycker att jag är för töntigt by doing that, men det kan bli typ my new thing, att kombinera svenska med eng, cooool - not!

Ikväll hade vi lära känna laget kväll så alla tjejerna lagade mat tillsammans och gjorde kompis presentationer av en annan teammate för de andra i laget. Jag tyckte jag klarade det rätt bra, engelskan börjar ta sig och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag börjar prata på som vanligt, fia fluff kommer fram som mattias skrev, ha!

Jag tycker att jag sprang på bra idag på tävlingstävlingen, jag sprang 2 miles ( 2330meter) på 13.21, maybe not so good, men med tanke på att jag inte har tränat så bra i sommar så var det bra!

efter träningen åkte vill till en strand som brukar ha flera tusentals sälar som ligger på stranden och simmar runt där vi badar, men idag var det typ bara två på en sten brevid stranden och sen såg jag typ 5 simma runt i vattnet. jag skulle aldrig ha vågat bada tillsammans med sälar för dom bitar människor har jag hört. OMG!

det var dåligt väder idag så när vi åkte upp till berget så var det dimigt, så vi kunde inte se så mycket, men man ska kunna se till LA och Mexico.

Imorgon ska jag Anni och Marianne ( Chris) åka till LA och gå runt där hela dagen imorgon :D Tjejerna från laget skulle gå på någon football game, jag vill också gå på den för jag vill träffa the guys but LA är inte så dumt det heller.

Nu ska jag ringa carro, undra hur det har gått för emmy förresten?! EMMY WHERE ARE YOU?!




Jag brukar var bra på att ta kort, men idag var inte min bästa fotografidag, jag koncentrerade mig på att fånga bilden av de olika ställen i huvudet istället ;) HA!


 


Kommentarer
Postat av: Sonny

Glad nyhet, 1 mile är 1609 meter i England. Kul att läsa om hur det är att bli inkastad i det amerikanska collegelivet. Enjoy, relax and have fun ;) Kräver onekligen ett visst mod att kasta sej ut utan att veta exakt var man kommer att landa! Lycka till!

2009-08-22 @ 08:41:32
Postat av: Anonym

Är det La Jolla? :)

2009-08-23 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />