FIA - Fredag

Klockan är alldeles för mycket, jag måste sova jag ska upp om mindre än sju timmar. BLÄÄ!

I dag har det hänt många spännande saker!! A GOOD DAY TODAY! 

Lite blandat, inte spännande saker, men lite kortfattat om min dag.

Jag och Chris har fixat våra rum med coola posters som vi köpte idag. Vi köpte även sdsu band och nyckelringar för att ha bättre koll på våra nycklar, och sen köpte jag två rosa shorts med sdsu tryck på dem

" - I dont have a phonenumber" HA!

Efter träningen tog vi isbad, inte så jättefarligt faktiskt, ganska skönt, men superjobbigt att cykla hem sen!

Vi åt gårdagens rester till middag och sen åkte vi till ikea, jag köpte svenska kötbullar och sylt samt choklad :D Sen åkte vi och köpte nagellack och jag köpte några t-shirts och linnen. Jag har fem olika färgglada färger på mina tånaglar just nu, soo nice!

Det skedde en olycka i chris rum och nu har hon två stora svarta nagellacksfläckar på golvmattan som är ljus. Vi ska försöka hitta något medel som tar bort det, annars försöka klippa bort det, annars kommer hon att få betala.

Jag måste sova, hörs senare idag, PUSSSS <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: fie mum

googla på det eller frg. borde finnas ngt bra medel :O)

2009-08-28 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />