FIA - Efterfest

Kom precis upp från fransmännen och svensken, vi har dansat och ätit vattenmelon. Jag hade vattenmelonskrig med en av killarna, det var han som började, han frågade mig om jag tyckte om vattenmelon sen smeta han ut det i hela mitt ansikte, sen var kriget igång. Mina ögon svider, min vita t-shirt är inte vit längre. Han fick inga hejdåå/godnatt-pussar från mig inte. HA! (i frankrike pussar man varandra på kinden två gånger på vardera kind) Svensken hade någon tjej med sig från down town, dom åkte limo dit och jag och Chris åkte med i limon till skolan, där det var massa jippon, vi tog asroliga kort och sen fick vi varsit porträtt av en konstnär.

Nu måste jag sova, det har varit en lång dag, jag ska upp om fyra timmar och köra distans, om mina knän håller, jag känner av löparknät igen. blää!

fy fy fy för J, det är inte alls bra!!

GODNATT! Klockan är fyra på morgonen här så det är too late!

Kommentarer
Postat av: fiem mum

hm.....

2009-08-30 @ 18:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />