emmy - taggad till 10000000

Är så KUL att läsa om hur Fia och Mary har det!! Det får mig bara att bli ännu mer sugen.. Men jag tror jag håller ut.. åker på fredag klockan 13!! Can't wait!

Har pratat med Fia men Mary verkar ha alldeles för mycket att göra, eller så har hon glömt bort mig redan! ;)

Sista dagen på jobbet idag, ska iväg och träffa Jossan och Ida nu. Vi ska ta en promenad längs kanalen! mysigt!

Tydligen så ska jag ställa upp på ett time trial pass på tisdag.. vi ska springa 6 km fort, fort FORT!
hjälp! ?



ps fick precis ytterligare ett mail från coach nu..oj där ploppade det upp ytterligare en ruta där det står att ännu ett mail har kommit... dessa två måste läsas NU!! jag simmar runt i ett informationshav.. får ta in och smälta allt på den långa flygresan!!! see you later  ciaooo!!!


update:

"Emmy,
Don't worry I will be working with you on building your fitness. You are in a different situation being sick over the summer. we'll work it out."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />