Emmy - i ett annat liv

på en annan plats... om jag inte skulle åka till Manhattan på fredag för att vara där till den 22 maj 2010 för att plugga psykologi så kollade jag precis in studera.nu och såg att jag kommit in på både idrottspsykologin OCH stresskursen (som jag var typ 5 reserv på)... så hade jag inte varit överlycklig över att få åka till usa så hade livet här hemma inte varit så fy skam det heller.. ska se till att söka om och läsa dom kurserna när jag kommer hem sen...

är så mycket jag vill hinna göra i mitt liv.. samtidigt finns det så mycket jag inte vet om... och tur är väll det för annars skulle det säkert vara ännu fler saker jag skulle vilja hinna med!

You will only live once!!!

idag träffade vi tillslut Lindus vilket var lika trevligt som vanligt :D


vill passa på och säga TACK till mamma som köpt en perfekt liten fickordbok på amerikanska och TACKTACK till min söta lillasyster för filmen och presenterna!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />