Maryyyyy @ fysik b är det värsta jag vet


tjena vad tiden går fort. Har haft fullt upp hela veckan. Se (och lär) här..

  • Matte E prov (tror jag kmr få VG (!!)) + allt plugg till de.
  • Historia prov + allt plugg till de.
  • Middag med alla treor hos vår mentor. Inte ofta vi 10 treor på löp umgås tillsammans =P
  • Löparskivamöten (minde än en månad kvar nu (!!))
  • Papper till USA

Och en del annat ospecifikt. Nu står jag i datasalen i skolan och ska snart påbörja ännu ett av mina hål (har 4 hål varje vecka... yeeeah- suger).

Idag åker jag och min kära Marcus ner till GBG för att chilla och springa GBG XC. Det ska bli najs ;D <3


bild från Skottland i jan ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />