Maryyy betyder 'köra fram en leksaksbil' enligt Gleimar. :S

hej,

jag har massor och berätta!!!!!

Igår var massa löpare på "Hard work" skivan. Jag och MikaelWesth var på middagen innan och samlade ihop ideér till våran egna skiva. 15 MAJ!!! Men det var en rolig skiva men skönt folk ;)

Jag var tärna !! (med tärnljus). ;)


typ såhär såg jag ut. TYP =P
lite kortare klänning och snyggare sminkning ;)


Glöm inte att tippa vinnarna till Terräng SM på söndag.
LÄNK !!!

Och när vi ändå är innne på terräng snack kan ni ju kolla in intervjun med mig och Senorski från gbg xc
hehehe, jag typ dog när jag såg den först. Jag ser ju ut som en liten mupp som står och ser nervös ut. Men vem gör inte det med en filmkamera upptryckt i facet som man inte ska kolla på , haha =P=P
LÄNKEN TILL KLIPPET!!!


linn, jag, loveesa =)



Annars då? OJOJ,
idag hade jag å Fanny vår berömda projektredovisning det var fullsatt och Mikael var den enda som skrattade åt våra skämt. :)

Imorgon är det sista gången jag hinner träffa Em&Fi innan de åker till SPANIEN. omg. Därför ska vi äta mat och prata. Tänk om Fia blir kär i en spanjon och flyttar dit ??? =O

JAG FICK VG++ PÅ MITT MATTE E PROV. Är jag inte grym el? =D


Åså lite Portugal på det. Enjoy. <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />