FIA` Tiden är dyrbar

Nu har jag fixat anmälan till höstterminen, jag sökte tre kurser och sen sökte jag tre program bara för att se om jag kommer in.. Jag vill som sagt till USA och plugga så därför får programmen vänta.. Jag vet inte riktigt vilket program jag vill gå, det finns så många som är intressanta. Men just nu är jag inne på entreprenörskap, organisationer, ledarskap och personalutveckling. Innovationsprogrammet i Eskilstuna är något som jag vill gå men även de här två programmen som jag hittade i dag när jag sökte runt verkar vara något för mig, de finns på SU:
Personal, arbete och organisation.
Kandidatprogram i företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring och management
.

Sen sökte jag halvårskurserna; företagsekonomi, socialt arbete och idrottspsykologi.

Samtidigt som jag sökte runt bland kurser och fixade anmälan och skriver det här inlägget lyssnar jag på en ljudbok. En bok som vi ska ha läst till nästa vecka, den fanns bara i ljudbok och jag skulle inte hinna få den om jag köpte den på nätet så jag lånade den i ljudbok. I början tyckte jag att det var jobbigt men nu är det jätteskönt för jag kan göra massa annat samtidigt som jag lyssnar. I går städade jag rummet, bäddade rent, plockade med papper vid skrivbordet, sminkade mig, satt vid msn. Nu ska jag göra iordning frukost och sen ska jag ta disken. Ljudboken spar tid!! Yeeaah


Haha flummm


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />