FIA` Rallyförare

I kväll har jag övningskört, det gick väldigt bra! Lite hackigt och för fort vissa gånger men annars bra. Roligaste var nästan när jag skulle backa och gjorde det med vääärldens fart, pappa blev livrädd och lärde mig sedan hur man krypkörde ;) Nu ska jag börja köra på körskola, ska boka lektion till veckan som vi kommer hem från spanien för i veckan har jag inte tid. Massa plugg att fixa! Men jag ska kämpa kämpa och på lördag får jag min belöning, 10 dagar i Spanien !! Underbart jag vill till värmen nu nu nu!

Jag har massa tankar och blandade känslor... Sommarjobb, satsning, för mycket plugg, flytta, läskigt, vågar jag?, gruppmedlemmar som inte skickar sin del, grupparbete imorgon jag har ingen aning om vad jag ska säga, funderar på att skriva ihop min del och ringa mig sjuk, ändå ingen viktig del som jag har, kolla ut citat ur kursböckerna.
Varför måste det vara så krångligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />