FIA` Jag som många andra gick på det!

Killen på "Vakna med the voice" fick inte sparken utan det var bara ett aprilskämt..
Ha ha ha! Tråkigt skämt, men ändå jäkligt bra eftersom så många gick på det. Aja back to normal, imorse var allt som vanligt när jag spenderade första vakna halvtimmen med att titta på vaknamedthevoice :)

I dag åker många många många till Portugal på träningsläger. NICE! Vi åker först om tre veckor till Spanien :)
Nu ska jag äta frukost sen ska jag plugga. Jag måste göra ett arbete tills på måndag till min ledarskapskurs, inte bara det, jag måste läsa en och en halv bok till nästa vecka...

Vi som åker till Spanien kommer att träna precis hela tiden...


Haha vi är knäppa :)

Kommentarer
Postat av: ciissii

haha jag gick också på det och maria med =))

2009-04-02 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />