FIA` I dag är det fredag

Jaa och egentligen borde jag plugga för fullt eftersom mitt arbete som jag ligger efter med ska in så fort som möjligt. Men jag orkar inte, vill inte, har ingen lust att ta tag i det. Men i helgen måste jag!  Jag ska försöka bli klar med den innan onsdag! Jag måste vara klar med den innan onsdag!

I dag ska jag köra dubbelpass och ikväll ska jag på en spelning som även den är på maclovis. I dag är det Elin och några tjejer som ska spela :) Jag ska dit med Pamela, spelningen börjar vid 9 men vi ska dit innan och ta en cola och försöka få några sittplatser. Förra fredagen kom vi knappt fram till scenen för det var proppat med folk och ooj så varmt det var..

Nu ska jag cykla iväg till gröndal och köra skivstång, ikväll ska jag simma eller åka till gröndal igen och köra elipse.. Hmm haha :)


Nu ligger säkert alla löpare och steker vid poolen, fett nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />