FIA` Chokladmonster

Igår fikade vi på ett nytt ställe som var grymt bra! Jag tog en smörgås med brie & salami och en chai latte. Sen skulle jag överraska mamsen och Jenny genom att köpa med mig varsin bit kladdkaka till dem. Jag kom hem med ett leende och sa glatt " kollaaa vad jag har köpt till er" Men då säger mamma att hon inte vill ha någon får hon äter inte sådant på vardagar och Jenny var på väg att gå och lägga sig... Men när hon hörde att jag hade en kladdkaka till henne så kom hon ner och fikade med mig, jag tog halva biten från hennes bit eftersom den var bamsestor. Jag var proppmätt från smörgåsen men sen blev jag så sugen så jag proppade i mig ännu mer, efteråt mådde jag nästan illa.. Haha :) Men gott var det! Mamma sparade sin bit till ikväll för på helger äter hon godsaker haha söt!


Wiihooo



Kommentarer
Postat av: Mum

Puss, ser fram emot kladdkakan....

2009-04-03 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />